سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گیتار صوتی ممتاز

اگر در مورد لحن و ساخت و سازهای گیتار آکوستیک خود سازش ناپذیر هستید ، این دوازده مدل را بررسی کنید که ما بهترین ها را در کلاس در نظر می گیریم. 

نسخه Taylor Builder Edition K14ce با مهاربندی V کلاس

دلایل خوب زیادی برای پخش کردن آکوستیک وجود دارد - به خصوص اگر شما یک موسیقیدان حرفه ای باشید. چه این قابلیت پخش ، intonation ، راحتی ، قابلیت اطمینان و یا تن صدای خوب ، این 12 مدل نشان دهنده بهترین گیتارهای صوتی است که ما در Guitar.com بررسی کرده ایم . آنها ارزان نمی آیند ، اما برای کیفیت مواد ، ساخت و ساز و صدای شما بدست می آید ، این ده ها مورد ضرب و شتم قرار نمی گیرند.

Fender American Acoustasonic Telecaster

در دنیای ایده آل ، وقتی به آن عدد آکوستیک بزرگ برسیم ، یک خواننده ترانه سرا پیش از جنگ D-45 خود می رسد. وقتی گروه وارد می شوند ، زمان انفجار انفرادی سرخ شده کشور؟ مشکلی نیست ، فناوری گیتار با یک Telecaster پرنعمت Blackguard در مرحله منتظر است. البته واقعیت ، معمولاً مستلزم مقادیر قابل توجهی در مورد سناریوی رویایی است که اخیراً بیان کردیم.

اینجاست که Telecaster Acoustasonic وارد می شود. یکی از مهمترین چیزهای هیبرید الکتریکی و صوتی Fender این است که علی رغم قابلیت های حل مسئله ، به نظر نمی رسد که سازش کند. در عوض ، این یک ابزار الهام بخش فوراً دوست داشتنی است که به جای بستن درها باز می شود. این مجموعه طیف گسترده ای از شخصیت های آکوستیک را بر اساس ترکیب های محبوب Tonewood و شکل های بدن ارائه می دهد و این قابلیت را دارد که با ترکیبی از دو صدا در هر موقعیت ، جارو کند. اتفاقات زیادی با این گیتار در جریان است.

نسخه تیلور سازنده K14ce با مهاربندی V کلاس

تیلور سیستم مهاربندی V-Class خود را در سال 2018 اعلام کرد و بلافاصله آرزو داشت تا بازیکنان با تأثیر آن بر پایداری ، طرح ریزی و intonation روبرو شوند. The Builder Edition K14ce یکی از اولین مدل های کلاس V تیلور بود: یک گیتار آکوستیک روشن اما شیرین ، کامل ، عمیق و بسیار با صدای بلند و در زمان بررسی ما بهترین تیلور شش رشته ای را که قبلاً بازی کرده بودیم.

مارتین D-28 لوکس مدرن

اگرچه نسخه Modern Deluxe از همیشه تاریک D-28 سرخوش از ویژگی های مدرن و نوآوری های جدید است ، اما مارتین دقیقاً آنها را از بین نمی برد. در نگاه اول ، این گیتار بسیار شبیه به سایر D-28 های سطح بالا است و ویژگی های خاص آن فقط در معاینه دقیق تر آشکار می شود.

خلاصه اینکه ، این D-28 یک خیال پردرآمد است که هم معاصر و هم بی موقع است. مارتین توانسته است میخ ها را تقویت کند و حتی پاسخ رشته ای به روشی را - به روشی که کاملاً به روز به نظر می رسد - بدون از دست دادن آنچه که ما در مورد امضای صوتی مخوف سنتی این شرکت دوست داریم ، از بین ببرد. بیش از حد روشن نیست ، باس به طور موثری از بین می رود بدون اینکه قدرت را بکشد و ثبات قابل توجه باشد.

خرده فروشی با قیمت 5،199 دلار / 4959 پوند. بررسی کامل ما را در اینجا بررسی کنید .

Eastman Double Top DT30D سری

اگرچه مدل های سری Double Top Eastman Eastman ممکن است شبیه آکوستیک های تخت فولادی با سطح صاف باشد ، اما اتفاقات متفاوتی در زیر سطح وجود دارد. کمان ویولن و تار DT30D ساخت سه لایه است ، اما مطمئناً تخته سه لا نیست. در عوض ، ما دو لایه بسیار نازک ساندویچ صنوبر سیتکا یک هسته "لانه زنبوری" Nomex داریم. ایده این است که نسبت به وزن و وزن بسیار به مراتب بالاتر از یک لایه صنوبر برسید.

با صدای عاقلانه ، DT30D خبری از رونق و شلوغی نیست که از پشت پرده های سنگین و ریز و درشت استفاده می شود ، باس و لرزاننده کوبه ای. درعوض ، ما چیزی نرم و صاف و متعادل تر می شنویم و به جرات می گوییم تصفیه شده است. در حالی که DT30D ممکن است از دیدگاه "ریتم" کاملاً آشفته نباشد ، ویژگی های تنشی و پویایی آن باعث می شود که از انگشت نورد مناسب تر از بیشتر گیتارهای نوع آن باشد. در اینجاست که DT30D تمرکز ، وضوح و پاسخ لمسی بهینه را نشان می دهد.

Larson Bros Prairie State OM Style 2 VS 1900

اگرچه هرگز نام خانوادگی مانند مارتین یا گیبسون ، لارسون Bros نمی تواند به برخی از افراد مشهور در لیست مشتری خود اشاره کند ، و گیتارهای امروزی بسیار مورد توجه بازیکنان و کلکسیونرها قرار گرفته اند.

ایالت پراری یکی از آنهاست. این وسیله ای واقعاً الهام بخش با تونالیته معتبر پرنعمت ، حجم فوق العاده ، قدرت و واکنش باس است. از نظر گوش ما ، از استحکام و غنی تر ، به خصوص در کمرها و میانی برخوردار است که از سه گانه افزایش یافته پشتیبانی و پر می کند. فرکانسهای بالایی تقریباً در مورد شیرین ترین چیزی است که از آکوستیک کاملاً تازه صنوبر / گلاب شنیده ایم.